lördag 18 oktober 2008

tjuv

Godiset är gott, dock blev det ytterst lite jag köpte eftersom mina 250 kronor som jag hade löst i plånboken har försvunnit?! Någon jävel måste ha snott dem. Så jäkla dålig stil.

Nyss ringde min engelskalärare till mig, haha.
Hon frågade mig häromdagen om hennes dotter fick lov att ringa mig och fråga lite om Rättvisemärkt eftersom hon ska göra ett arbete om det. Och visst får hon det! Nu var det bara så att hon var lite blyg så Katarina (läraren) ringde och kollade om det var ok att hon mailade mig istället. Hoppas nu jag kan svara på hennes frågor :o.

Jag längtar tills ikväll! Halv nio har vi ett bokat bord på oaaaseeen!!! :D:D:D Ska bli otroligt gott!

Bara lite mindre än tre timmar kvar nu tills jag får åka hem!
Heja heja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så GOTT det var igår, och TREVLIGT! Tack för igår min vän <3

Anonym sa...

ja, helt sjukt gott! ÅH, tack själv bästaste :*