torsdag 30 oktober 2008

beslutsångest

Det har varit en alldeles perfekt höstlovsdag idag, fram tills ungefär nu. Jag har helt tappat mitt goda humör och är mest sur och tvär. Ska sitta hemma ikväll och göra ingenting och jag hatar det. Och jag hatar att jag är för lat för att orka göra något. Så, därför sitter jag här och klagar på inget att göra när det egentligen är mitt eget fel för jag kunde ha gjort något.

Innan idag har jag först varit med Markus och sen hela eftermiddagen umgicks jag med Lisa och Kajsa. Supermysigt!

Imorgonkväll är svårt att besluta sig om. Dels är det maskeradfest hos en kompis till Markus, och utgång efteråt. Dels är det utgång med några tjejer i klassen. Jag jobbar hela lördagen vilket betyder; inte speciellt mycket dricka och tidigt i säng.
Är det då lönt att, oavsett vad jag gör tidigare, betala hundra spänn i inträde på tempel för att inte stanna där alls länge? Jag tror faktiskt inte det. Och eftersom det inte är helt klart vart förfest och så ska var med tjejerna i klassen, tror jag faktiskt att det blir maskeraden. Dit var jag bjuden först och det är ju faktiskt väldigt trevligt folk som ska dit.
Utklädnad? Det blir som i lördags, jag har inte ork till något annat, och eftersom jag inte känner de som ska dit så bra så vet jag inte om de är sånna som klär ut sig mycket eller lite.
Detta blir lagom;





Dock tror jag att jag struntar i utgången och går hem och sover istället. Eller hem till Markus och sover, vi får väl se.

Eftersom jag inte är på topphumör precis så tänker jag inte blogga mer ikväll, det blir inget kul då. Ha en trevlig kväll, puss!

Inga kommentarer: