måndag 13 oktober 2008

teori

Jag har pluggat på körkortet idag, men inte har jag lärt mig något mer för det. Jag blir så frustrerad för att jag inte får in det i huvudet. Men det kommer väl... antar jag.
Jag träffade Gustav nere på körskolan och han var värsta duktig! Så jag kände mig lite kass. Men det var kul att ha sällskap åtminstone!
Efter en nån timme där träffade jag Markus, och snäll som jag är bjöd jag honom på lite mat/fika på Ebbas! Det var en mysig fika med massa prat om Österrike! Åh jag längtar!
Efteråt var vi en sväng på biblioteket och sen körde pappa oss hem.


Just nu sitter jag vid köksbordet tillsammans med Sara och Håkan, dem tok-pluggar båda två och det gör inte jag. Det känns bra minsann! Sara spelar låtar från musikalen "Mamma Mia" jättehögt och Håkan ser inte alls ut att gilla det. Han gillar låten "I only wanna be with you" med Volbeat, vilken jag också fick höra på. Inte riktigt min stil dock!

PUSS

Inga kommentarer: