torsdag 2 oktober 2008

trött!

I morse när jag vaknade (vilket tog en timme ungefär) ville jag inget hellre än att stanna i sängen för jag var så himla trött. Hade det inte varit för körlektionen jag hade mitt på dagen hade jag stannat hemma och sovit hela dagen. Det är som skönast att sova om man har vaknat jättetidigt på morgonen, och sen upptäcker att man kan somna om igen. DÅ sover man gott!

Skolan var tråkig, körlektionen också. Men körlektionen gick bra i alla fall och förutom att jag försökte köra med handbromsen i så hände inget som inte skulle hända.

Nej.. på riktigt, jag ska sova lite nu. Godnatt, vi hörs senare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, jag har med lyckats köra med handbromsen nere. både hemma och på körskolan. när jag körde med pappa gasade jag allt jag kunde men kom inte så långt... hahaha. hört om mitt höstlov? körkort - here i come ;D

Anonym sa...

puss :)

Anonym sa...

haha, så kan det gå! jaa, jag har hört det minsann, SNART HAR VI DET, ellebellebi <3
PUSS själv, markus!