måndag 20 oktober 2008

trean

Vi har läxa i både religion och rättskunskap tills imorgon. Jag har inte gjort en endaste. Jag orkar inte bry mig. Trean har varit sjukt slapp än så länge. Jag har knappt pluggat alls, och nu inför höstlovet brukar proven komma tätt men har vi något prov denna veckan? Nej, inte ett endaste! Har vi haft några prov under terminen? Bara ett fåtal.
Jag älskar trean!
Och jag orkar inte anstränga mig, det löser sig och det kommer gå bra ändå! Mina betyg sänks inte för att jag väljer att se en bra film istället för att göra instuderingsuppgifter. Och det känns bra.

Höstlovet ska bli sjukt skönt ändå! Kunna sova länge, vara uppe länge och bara umgås med folk man sällan hinner träffa annars!
Mitt höstlov kommer inledas med Veronica Maggio-konsert på the Tivoli på fredag, sen utgång! Och sen på lördag är det middag hos Matilda, och vi ska vara utklädda! KUL :D!

Imorgon halv fyra har jag min ... elfte körlektion. Det är enkelriktade gator som vi ska träna på. Ska nog gå bra!

Min årliga "österrike-längtan" har satt in! Österrike och skidåkning är bland det bästa som finns!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi ska ses på lovet! (innan jag flyttar till sthlm) ;)