onsdag 1 oktober 2008

Mina 18 år!

Idag är det äntligen Minas tur att fylla arton!
Det firade vi med att överraska henne med en supergod chokladtårta i skolan!
Grattis grattis grattis, hoppas din dag är toppen!


Två prov avklarade idag, och det känns som om jag har sprungit en mil och verkligen tagit ut mig, fast i huvudet. Jag är helt tom och slut nu. Det blev till att träffa Linnéa efter skolan och det var efterlängtat som bara den. Vi skulle på möte på Ica Maxi på Råå, och vi var där men inte han vi skulle möta..
. Så nu är jag hemma igen och ska snart träffa min man lite.

Puh, jag är verkligen helt slut i huvudet .. ska vila lite nu!
Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe springa en mil på huvudet är minsann en utmaning!
Det var mysigt och saknat och fy tusan vad det ska bli bra nu :*