torsdag 9 oktober 2008

paket!

Det blir inte Armenien för mig så jag hoppas det dyker upp fler tillfällen lagda vid ett lite bättre tillfälle.

Jag var på apotektet idag. Vad är det för människor som jobbar där egentligen? Deras arbetstakt var så otroligt långsam och trots att där bara var två personer före mig i kön tog det en hel evighet. De både rörde sig och pratade i slowmotion kändes det som. Dock kan det bero på att jag själv höll ett väldigt högt tempo eftersom jag hade brottom till bussen. Tillslut fick jag hämta ut det jag skulle och kunde hoppa på en senare buss.


När jag väl kom hem låg det ett fint litet paket från HM och väntade på mig! Två trosor och en tröja minsann - det paketet gjorde min dag! Kul med lite nya saker!

Jag har inte så mycket att skriva egentligen, så nu tror jag att jag ska återgå till mitt pluggande på körkortsteorin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan hålla med om din klagan om de som jobbar på apoteket. Man ska absolut inte ha bråttom när man går det, vilket jag hade en gång. Men jag minns inte hur det slutade, om jag hann utföra mitt ärende eller ej...