onsdag 1 oktober 2008

puss

Markus kom hit och pussade på mig innan! Tänk att något så litet som en puss kan få en att må så bra. Läppar som liksom möts sådär bara, är det inte ganska konstigt att man kan gilla det så mycket?

Alldeles strax ska jag gå ut och sätta på den väldigt fina (skitfula!) gröna skylten där det stör ÖVNINGSKÖR med stora äckliga bokstäver på bilen. Jag ska köra ner till Råå och hämta min syrra från träningen. Det ska bli skönt sen när man slipper skylten och kan köra fritt. Jag hoppas att jag tar mitt körkort snart :). Det jag ser fram emot mest är nog att kunna köra själv och ha precis vilken musik jag vill ashögt på i bilen! Det ska bli grejer det!






Jag lyssnar ganska mycket på musik från olika musikaler. Musikalen RENT tillexempel, har ni sett den?
Take me or leave me
heter en låt där som sjungs av ett lesbiskt par, ÅH, får gåshud varenda gång jag hör den!

Här har ni låten på youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=CukH2QM7Ni8

Inga kommentarer: