onsdag 4 februari 2009

:)

Haha, snacka om bra timing!
Jag skickade ett sms till Markus där det stod: "Ring mig en signal när du är klar så ringer jag upp".
Och direkt efter ringer det en signal. Så jag ringer upp och säger precis det jag skrev här ovan "haha snacka om bra timing". Men Markus förstod ingenting, han bara va? Vilket sms?
Haha så hade han inte hunnit få det utan bara ringde en signal för att han var klar och ville att jag skulle ringa upp.

Hahah har jag förresten berättat om när jag och Markus var i Stockholm! Haha, kom och tänka på det nu. Så var vi inne i nån affär, och jag hade testat jättemycket kläder vilket hade gjort hela mig helt statisk/elektrisk. Så böjde sig Markus fram och skulle pussa på mig, men precis när våra läppar nuddades så skrek vi till båda två och tog bort våra huvuden. Då hade nämligen våra näsor nuddats och det blev en sån stöt! HAHA, det gjorde riktigt ont och sen gick Markus runt och var röd om näsan! Det var kul!

Nu är han i alla fall påväg hit så jag ska göra ett sista ryck med plugget nu innan det blir film och mys.

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA, det var så himla skumt så det finns inte! Jag riktig såg blixten. Man kan ju säga att det finns en hel del spänning mellan oss ;). PUSS!