tisdag 10 februari 2009

tisdag

Fina bilder ni fick se igår va? Jag tycker vi är skitsnygga.

I alla fall, markus och jag låg och drog oss jättelänge imorse (hallå, jag hade ju faktiskt sovmorgon till halv nio!) men tillslut fick vi gå upp...
Kom iväg till skolan och där var det dags för psykologi, och helt oväntat fick jag veta att jag hade fått mvg på förra veckans prov i psykodynamisk psykologi. Heja mig liksom! Skönt att man kan få mvg utan att anstränga sig så mycket. Det gav mig nytt hopp inför eftermiddagens religonsprov som jag knappt pluggat på. Jag ljuger inte om jag säger att jag inte ens hade läst alla sidorna. Men, det blev i alla fall dags för prov och efter 35 minuter lämnade jag salen relativt nöjd. Tror inte jag gjorde bort mig totalt åtminstone.

Eftermiddagen har jag spenderat på jobb - först jobbat och sen pluggat lite/sovit i väntan på att pappa skulle sluta. Och nu är jag hemma.
Tjena, vilket kul inlägg och jävlar vilken rolig dag ... visst...

Och surprise; ikväll blir det plugg och te.

Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte vi var megasnygga! Och du är jätteduktig <3