onsdag 11 februari 2009

onsdag

Hemma från skolan, men med den jobbigaste delen framför mig; plugga på naturkunskapsprovet.

Det är SÅ snart dags för österrike nu, och imorgon är sista skoldagen på lääänge. HURRA, liksom. Jag är så glad. Men hoppas bara att det blir bättre väder i neukirchen.. prognosen ser inte så lovande ut, mycket snöfall och moln. jag vill ju ha soool! men det kan snöa på nätterna så där är nysnö, och så får det gärna vara cirka fem minus grader. THAT´S LOVELI.

Markus och jag har minsann varit tillsammans i tretton månader idag, wooow vad länge! Och vi slår på stort och firar alla hjärtans dag genom att åka till alperna :D. Han dock bara träffas lite innan idag, och då hjälpte han mig med naturkunskapen. Snällis!

Katarina och jag har jobbat ganska mycket med projektet idag, duktigt av oss tycker jag! Jag tror det blir bra tillslut faktiskt. :)

Har inget vettigt att skriva egentligen, bara skriver för att slippa plugga....
Men nu ska jag göra det! HAJDÅ!

Inga kommentarer: