fredag 27 februari 2009

min dag

Oh herregud vad trött jag är. Jag har somnat i soffan tre gånger idag men hela tiden blivit väckt av något/någon.
1. Blev väckt av att pappa ringde
2. Blev väckt av att Zäta börjar nosa och slicka på mig
3. Blev väckt av att Alice skällde

Kan man aldrig få sova eller? Vill egentligen bara gå och lägga mig nu och sova ut. Men innan jag får göra det ska jag plocka undan lite på mitt rum och så ska Linnéa komma hit ju. Som det känns nu kommer jag slockna efter ett halvt glas vin. Men att mysa med vin och ost, storslagna framtidsplaner och en fin vän kan jag definitivt orka med.

Vi simmade 40 längder innan idag, alltså en kilometer. Kändes skönt. Därefter duschade och bastade vi och väl hemma inser vi att båda två har glömt sina bikinis! Är det inte bara så fruktansvärt typiskt oss? Hoppas vi återfår dem snart... Kroatien i sommar utan bikini är ju inte speciellt nice!

Sitter och slökollar på "charterhjältar" och vill bara bort från Sverige. Lite, sol, lite bad och lite fina restaurangbesök. Mums.

Nej nu är det kanske dags att städa lite.
Puss på er alla, hoppas ni har en fin fredagkväll!

1 kommentar:

AM sa...

klantiga ni är!