torsdag 26 februari 2009

:(

Idag är jag otroligt nära att bryta ihop. Hela denna dag är så känslosam att jag inte vet hur jag ska hantera det. Det är begravning idag. Alltså förstår ni hur overkligt det känns. Malin, 21 år ska begravas. Jag vet inte vart jag ska göra av alla mina känslor, jag har gråtit, jag har försökt ignorera dem, jag har pratat om dem, jag har haft ont i magen, jag har skakat, jag har inte kunnat sova ... Inget fungerar, inget får bort sorgen och saknaden. För du är borta, och du kommer inte tillbaka.
Just nu sitter jag här och kan inte tänka klart. Mina händer skakar och tårarna rinner. Några timmar kvar till begravningen nu. Jag kommer inte klara av det.

Snälla, säg eller gör inget som retar upp mig idag eller som får mig att känna något överhuvudtaget. Jag klarar det inte, inte idag...

1 kommentar:

Anonym sa...

alltid vid din sida syster min<3