torsdag 5 februari 2009

torsdagkväll.

Hejhejhejhej!

Jag orkar inte bry mig om företagsekonomin, och som så många gånger förr slutar jag med det alldeles för tidigt och säger "det får gå som det går".
Men det får det faktiskt.

Har två lektioner imorgon bara, och sen ska jag ner på stan en runda. Inom banken och lite så.
Har inte pratat med Linnéa om det, men jag kan ju fråga henne här eftersom hon läser :p. Ska vi simma imorgon? Eller vi kanske ska vänta tills vi inte hostar mer?

Sen imorgonkväll blir det partyparty! Middag och utgång för att fira Michaela! Ska bli kuul!
Tänk att det redan är helg igen, fy vad skönt alltså. Helg är nog det bästa som finns.

Jag var på ica innan, och jag köpte snus! Haha, kändes helt dumt.. Fick i alla fall visa mitt fina körkort och för er som undrar; snusen var till min pappa!


Jag känner inte för någonting alls ikväll. Vill bara sitta. Kanske dricka te. Inte göra något alls.
Tänka lite. Tänka på de där (jävla) orden "det händer inte mig, eller någon i min närhet". Så jäkla fel, det kan hända vem som helst. Och det skrämmer mig. Kämpa vännen ... jag tänker på dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack ska du ha! och ja vila i frid malin.