lördag 14 februari 2009

österrike

YES, nu är det dags! Väskorna är packade och vi är redo. Snart sticker vi. Och jag är så lycklig.

Jag ville mest skriva hejdå, vi hörs och så. Och så ville jag göra er avundsjuka, för det är JAG som kommer spendera min vecka i alperna! Woho!

Förresten, glad alla <3 dag! Jag har fått hjärtegodis av mina föräldrar och blivit lovad 15 minuters massage (två gånger!) av min kära pojkvän när vi är i österrike. SNÄLLISAR :*
Lisa och jag har fixa lite, och på bussen kommer våra kära pojkvänner få sin present! Vi är sånna bra flickvänner alltså :*

Kameran är nerpackad, mobilen också. Och Putte. En tidning, pjäxor, lite godis, min bok.
Jag har nog allt.

Hejdå på er!
Jag kommer hem mitt på dagen, nästa söndag.

PUSS OCH KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

mig har du inte med dig... jag vill ha hem dig igen jessica så vi kan leka! <3