söndag 1 februari 2009

freud?

Pluggandet går väldigt långsamt framåt. Med en jäkla betoning på långsamt.
Inte ens psykologi som är så intressant kan få mig på plugg-humör idag.
Är trött och tung i huvudet, försökte pigga upp mig lite genom att dricka en kopp te med lite för mycket socker i. Det gav inget resultat.

Jag såg min pappas ica-kassar innan och jag har förstått att det blir en riktigt god och fin middag ikväll och det ser jag minsann fram emot! Efter middagen ska jag hem till älskling och stanna över natten! Vi var lite sugna på bio ikväll, men jag tror faktiskt vi tar det en annan gång. Blir till att vara hemma ikväll bara. En fin film kanske!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tar bio en annan kväll :). Tommy såg den benjamin button precis och han tyckte den var väldigt seg. Men jag vill nog se den ändå nån gång! Puss