lördag 14 februari 2009

snart dags

Hej på er!

Vilken dag det har varit alltså.. Jag har haft fullt upp med att packa, handla, växla pengar, lämna böcker, lämna mamma, hämta markus, hitta saker och så vidare...
Men jag gillar det, jag älskar den där dagen precis innan man ska åka iväg. Det är så härligt att veta att man snart ska lämna sverige och helsingborg.

Nu har jag och markus och resten av min familj precis varvat ner framför filmen true lies, och nu är det verkligen dags att sova. Jag är så trött.

Min väska går nog inte att stänga, jag har inte vågat försöka - tar det imorgon. Men det är bara att hoppas.
Annars... jag tror att jag har kommit ihåg allt nu. Vi åker hemifrån vid tolv imorgon och bussen går ett. Sen på söndag är vi framme i neukirchen vid åtta, halv nio på morgonen. Är det tänkt i alla fall.

Nej, sängen var det. MM, jag ska få somna bredvid markus i natt och en hel vecka framåt. LOVELI.

Godnatt på er alla sötnosar,
skriver nog ett inlägg till imorgon om tiden räcker till.
Annars skriver jag någon gång i veckan kanske, eller när jag är hemma.
Ha det fint!

Inga kommentarer: