lördag 7 februari 2009

:)

Mmm, vad gott! Jag har nyss njutit av en fin middag med tacos tillsammans med min syster och hennes två tjejkompisar! Guacamole är min favorit på taco-bordet! Och det var supertrevligt :*

Och Höfler ringde nyss - han erbjöd sig att ta mitt pass på Stattenahemmet imorgon, med tanke på vad som hänt. Först tänkte jag att vad skönt det hade varit, men sen kom jag på att det nog ändå är bättre att göra något. Så jag jobbar som vanligt i morgon! Men Höfler är ju världssnäll som erbjuder sig! Tack! Ska ha med min fina hund Alice imorgon också och Danielle ska ta med sin fiol så det blir nog några trevliga timmar med gamlingarna.

Mätt och belåten ska jag snart köra och hämta Markus och vi ska ner till bion och hämta ut våra biljetter. Ska bli skönt att sätta sig i biosalongen och bara njuta av en bra film. Men Metsi varnade mig för att det var en snyfte-film och med tanke på hur lätt jag börjar gråta nu så är det nog lämpligt att jag tar med mig lite näsdukar ...

PUSS!

1 kommentar:

Louise sa...

You did great! Att du orkar, är beundransvärt och att du mitt i allt det onda ändå kan vara glad! Det är något som jag tycker att alla ska kunna göra.

Hang in there!

/ L.å