måndag 23 februari 2009

life

Idag var det dags för skola igen, och fy fan vad det inte kändes kul. Jag är så otroligt skoltrött och vill bara ta studenten nu med en gång. Jag orkar inte lägga min tid på plugg eller på lektioner. Vill bara vara fri!
Livet efter studenten kommer bli så jäkla bra!
Jag ska börja med att, veckan efter studenten, åka till Kroatien i två månader (!!) och jobba lite och leva livet med Linnéa. Det ska bli så jäkla najs!
Sen är planerna att typ .. sen höst/vinter 2009/2010 åka till Norge och tjäna massor av pengar.
Hem igen och jobba och tjäna mer pengar sen hösten 2010 så blir det till att åka som backpacker till Asien.
FY FAN VAD NAJS! Jag längtar och vill bara sticka iväg nu nu nu.
Sen efter Asien får jag nog ta och flytta nånstans och börja plugga. Köpenhamn maybe!


Det var mina planer det! Och just nu är mina planer att lägga min tid på ett reportage som jag inte ens börjat med. Kul, verkligen.

PUSS PÅ ER!

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter som en najs plan får jag säga :)