tisdag 3 februari 2009

illamående

Markus kom hem tillslut i alla fall och han är förmodligen ett jobb rikare, kanon!
Men vår myskväll blev inte riktigt som planerad då jag inte mår speciellt bra ikväll. Jag mår illa och känner mig febrig igen. Jobbigt. Föll nästan ihop på badrumsgolvet innan för jag var så yr och illamående. Men det verkar inte som om jag ska spy ..

Skitkul information, verkligen. Men det är så det är, och på grund av detta sitter jag nu och funderar på skolan imorgon. Jag har en lektion på morgonen och därefter håla till tolv. Jag tror bannemig att jag ska försöka sova, och förhoppningsvis inte spy, på morgonen istället och komma till eftermiddagens lektioner.


Fan, vi som hade tänkt oss en så fin kväll och så kommer jag här och förstör allt.
Hoppas alla ni har haft en bättre kväll än mig!
Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En kväll med dig är alltid bra! Hoppas du mår bättre snart, love you <3

AM sa...

konstigt nog så mådde jag också illa igår och i natt :S