onsdag 18 februari 2009

live from austria

Hello!

Här sitter jag med min laptop och min pojkvän, samt en kall cola på ett internet café i österrike. Låter ganska najs va ?
Det är det! Vi är nyss hemkomna från gerlos hochplatte - ett annat lite större skidsystem. Det var sjukt bra skidåkning, men bussresan dit var så jäkla omständig. Vi missade två bussar, trots att vi stod och vändade bara för att det var så många som skulle dit. Men, jaa .. det var värt det ändå. Älskar att åka skidor där! Och här förresten.

Hm, vad händer mer här?
Igår var det snöstorm! HJÄLP, alltså. Det var helt galet och nästan helt omöjligt att åka skidor. Vi åkte fram till lunch bara sen satte vi oss och käkade lunch och tog oss ner igen. Men de andra dagarna har varit kanonfina! Bra snö och sol och så. Jag är fräknig.

Skickade vykort igår (till ytterst få) och Elle jag är ledsen... tror inte ditt kommer fram eftersom jag glömde skriva postnummer på det.. Kan ju hälsa till dig härifrån istället :). Haha.

Snart ska vi gå och duscha och fixa oss, ikväll är det italiensk buffé till middag. Hoppas det blir gott.

Jag ville mest hälsa att jag har det mega bra och så. Tänker på er där hemma, vi ses!! :)

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh det låter toppen toppen! :D Tänker på dig också, puss!