måndag 9 februari 2009

måndag

Jag kom för tidigt till skolan idag.
Egentligen är vi lediga idag, men jag skulle ha betygssamtal i kommunikationen och göra företagsprovet som jag missade i fredags. Så klockan åtta befann jag mig i skolan, och kollar på schemat (vilket hade varit en god idé att göra lite tidigare). Jag upptäcker då att kommunikationslektionen börjar kvart i tio, men jag trodde att den började åtta och hade därför bestämt med robin att jag skulle göra provet kvart i tio.
Så där satt jag - med ingen lektion och två samtidigt kvart i tio..
Som tur var kom robin vid halv nio och jag gjorde provet då och var precis klar till kvart i tio. Då hade jag betygssamtal med sussie i en kvart och sen slutade jag.


Efter en runda på stan åkte jag hem. Är fortfarande hemma, borde plugga men har inte orken och så stör min lilla valp mig. Haha, hon är så rolig och är just nu i trotsåldern, helt sjukt vad mycket hon påminner om ett trotsigt litet barn. Kanske mig själv i den åldern.. Hon blir snart fem månader den lilla skiten och hon är min ögonsten. Finast i världen :*

Köpte en kofta idag - rea på MQ! Den är blå, mysig och megafin tycker jag. Fast ska låta bli att använda den fram till lördag så jag kan packa ner den i min stora röda resväska!

Och förresten, igår hittade jag en skidhjälm och skidglasögon. Fy vad bra det känns. Jag ska åka med den varje dag!

PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan mycket väl se dig som trostsig när du var ett litet barn ;). Det är du fortfarande ibland med <3

Anonym sa...

Yaay, det är ju toppen Jessica! <3