onsdag 4 februari 2009

onsdag

På grund av hur jag mådde i morse blev det som jag skrev igår. Jag hoppade engelskan och kom till eftermiddagens lektioner.
Mådde bättre när jag fått i mig frukost och så, så jag och Markus gick ner till stan och vi shoppade litegrann. Det blev långkalsonger, pannband och lite smink! Nu är nog verkligen allt fixat inför Österrike.
Sen tog vi oss vars en varm choklad på Espresso House innan jag gick till skolan.
Efter att jag haft mina lektioner gick jag till pappas jobb och hämtade bilen, körde till Sundsgården och lämnade en nyckel, körde till Markus och hämtade massa grejer och sen hem igen. Nu ska jag strax köra och hämta pappa och sen ska vi handla middag till ikväll. Uh, det är massa snö, vilket i och för sig är supermysigt! Kul att det lägger sig nu med. Men när jag ska köra är det ju inte precis mitt favoritväder...

Annars ikväll så är det företagsekonomi som står på schemat!
Puss och kram :*

Inga kommentarer: