måndag 11 maj 2009

11 maj

Det är trist att blogga när det enda man gör om dagarna är att plugga. Det händer liksom inget roligt. Pluggar gör jag såklart nu med. Det är ju ide- och lärdomskunskapsprov på onsdag. En skrivning på 5 timmar, som innefattar i princip allt vi har lärt oss under årskurs ett och årskurs tre. Det är verkligen jätteroligt.

Men nu är det bara denna veckan kvar, sen är det looov hela nästa vecka. Det ska bli helt underbart med en hel veckas ledighet! Jag fyller år också snart ju, den 25 maj. Vet inte riktigt hur jag ska fira det eftersom det är så mycket med studentresor, bal och liknande typ då. Och nitton är ju inte mycket att fira faktiskt! Kommande vecka ska jag verkligen vila upp mig efter all stress och vara redo för studentveckan och allt som har med den att göra!

Tyvärr måste jag återgå till idén nu. Usch alltså det är vansinnigt mycket som ska fastna och man ska lära sig..

Och förresten så har jag och Markus varit tillsammans i hela sexton månader idag! Galet vad tiden har gått snabbt! Men det är väl vad man säger att tiden går snabbt när man har roligt! <3

PUSS

Inga kommentarer: