torsdag 14 maj 2009

nöjd

Mhm, vilken mysig kväll. Jag har på mig mina allra mysigaste kläder och har kokat en kopp riktigt gott te. Dessa två faktorer räcker gott och väl för att min kväll ska vara fulländad. Jag sitter och halvknåpar lite på min uppsats, men ändå är det en jäkligt mysig kväll.

Innan idag när jag kom hem från skolan så hade jag en timme på mig innan jag skulle köra till ikea. Och på den timmen skulle jag hinna ut med hundarna och så. Och det verkligen ösregnade! Det dånade i hela huset och vattnet bara forsade ner. Men jag hade bara en timme på mig som sagt och hundarna skulle ut. Så jag tog på mig gummistövlar, regnbyxor och pappas alldeles för stora regnjacka och begav mig ut. Det måste ha sett ganska komiskt ut. Jag rusade fram genom vattenpölar och allt för att jag hade brottom hem igen. Och hundarna var bångstyriga. Sen när jag väl kom hem var allt blött .. hela jag och hela hundarna och jag såg ut som fan. Men efter en snabbtorkning av hundarna och en snabbdusch till mig så hann jag i tid trots allt.

PUSS!

Inga kommentarer: