lördag 23 maj 2009

lördag

Jag blev lite bränd på mina kinder när jag solade innan. Alldeles röda är kinderna, och min näsa är fräknig. Jag <3 mina fräknar. Det är så somrigt och härligt med fräknar tycker jag!

Nu pluggar jag. Typ världens tråkigaste, och inte ens tanken på att det är det sista jag kommer att plugga på vääääldigt länge kan få mig att känna mig motiverad. Det känns redan som jag har slutat skolan, så varför plugga, typ? Så känner jag.

Fick lite fina presenter av släkten igår! Några fina armband, body lotion och massa sånt, en tunika och en väska. THANKS :)

Ikväll ska jag träffa Linnéa är det tänkt. Men jag vet inte vad vi ska göra. Jag satt här innan och fick ett väldigt sug efter en flaska vin, höga klackar, dans och bra musik. Men sen tänkte jag en gång till och jag orkar nog inte det. Fast jag vet inte.

Nej JESSICA SKÄRP DIG, PLUGGA!
PUSS

Inga kommentarer: