måndag 18 maj 2009

BOB <3

Sorry Markus, men jag tror att jag är lite småkär i Bob Hansson! Vilken kille alltså, han var så sjukt konstig! Men härligt flummig och riktigt cool. En riktig poet med andra ord, haha. Sjukt skön stil hade han i alla fall och jag är glad att vi stack dit och lyssnade på honom. Jag tror dessutom att jag ska ta och köpa en av hans böcker. Kanske "Här ligger jag och duger". Den verkar bra.

Malmö sen och det var mysigt att gå och strosa i affärer, shoppa lite fint och sen ta en låååång lunch på Pizza Hut. Jag fick med mig hem ett par solbrillor och ett hårband! Finemang! Nu är jag helt slut. Jag vet inte varför, men att gå runt och shoppa tar alltid musten ur mig. Jag vill bara sova nu, gäspar i princip hela tiden. Tack till fina Elin, Katarina och Sigrid för trevligt sällskap under dagen :*

Ska skriva på min uppsats (ofta?) och sen sola lite ikväll. Kanske träffa min man också, om tiden räcker till. Men det gör den såklart, det är ju lov, woho!

PUSS

Inga kommentarer: