onsdag 13 maj 2009

huvudet i sanden.

Idag fyller förresten fina Else 19 år och jag tänkte mest säga grattis!! Hoppas din dag har varit, och är riktigt bra! :)

Jag är uttråkad, stressad och rastlös på samma gång just nu. Borde verkligen skriva min fördjupning i kommunikationen som ska in på fredag. Men hur tusan ska jag göra det när jag inte ens har läst boken? Jag menar, sååå bra är jag faktiskt inte på att ordbajsa. (Även om jag ordbajsade jäkligt mycket på provet idag) Varför varför varför har jag inte tagit tag i mig själv och läst den för? AH.

Jag har lust att hoppa in i bilen och köra till Markus som ligger hemma och är sjuk. Och vi har inte setts på några dagar nu så det hade varit så mysigt. Men då kommer det inte bli något gjort på uppsatsen. Fast om jag sätter igång nu (HUR?!) så kanske jag kan köra dit om någon timme.

PUSS!

Inga kommentarer: