tisdag 26 maj 2009

26 maj

Kvällen igår blev i alla fall bra! Jag, min familj och min pojkvän var ute och åt på Haket. Det var så himla gott och jag åt mig alldeles för mätt! Kyckling och oxfilé på spett, pommes, tzatziki och bearnaisås. Och till det drack jag ett glas vitt vin!

Efteråt åkte jag och Markus hem till honom och började leta resor för fullt! Vi ska iväg i slutet av juni är det tänkt! Så nu letar vi efter något som passar oss i smak och pris. Tips?

Idag har jag varit i skolan utan att göra något vettigt. Halvpluggade på företagsekonomin när vi hade eget arbete på psykologin, men mest kollade Sigrid, Louise och jag på massa fina balbilder sen förra årets bal. Snart är det vår tur! Efter lunch kollade vi klart på filmen "Seven" som var riktigt riktit bra enligt mig!

Nu borde jag plugga fek men jag tycker det är så tråkigt. Tur att jag fick ett bra betyg på förra provet så jag slipper göra det kapitlet igen, för det var svårt. Nu är det marknadsföring som gäller, kapitel 7 & 8.
Hörs senare!
PUSS

Inga kommentarer: