måndag 4 maj 2009

<3

Om dig och din älskling


Vad heter ni?
Jessica och Markus

Hur träffades ni?
på en nyårsfest

Hur länge har ni varit tillsammans?
cirka 16 månader

Är ni förlovade?
Nej

Bor ni ihop?
nej

Har ni barn?
haha, nej

Har båda körkort?
såklart!

Isåfall, vem kör bäst?
jag!

Kommer du ihåg er första kyss?
typ..

Vem sa "Jag älskar dig" först?
jag :)


Vem är äldst?
Markus

Vem är längst?
Markus

Vem sjunger bäst?
inte är det jag i alla fall!

Håller ni i handen på stan?
jadå för det mesta.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
nej det kan jag inte påså :p

Blev du kär i första ögonkastet?
inte i första ögonkastet, men jag blev kär väldigt snabbt.

Har ni någon speciell låt?
nja, men finns en del låtar som får mig att tänka extra mycket på honom

Har ni stora framtidsplaner?
hm , ja lite har vi väl allt!

Har ni gråtit i varandras armar?
mm

Har ni varit utomlands tillammans?
yes :)

Vem lagar bäst mat?
haha, alltså jag tycker att det är jag, men jag lagar aldrig mat .. så det är kanske Markus?

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
kollar film eller tv, går en promenad, umgås, spelar GH kanske. Lite olika.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
jaapp!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Jaa, Ekeby är ganska långt bort

Blir du lätt svartsjuk?
mm tyvärr!

Brukar ni bråka?
litegrann, oftast småbråk.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
sms

Vilken är hans finaste kroppsdel?
men åh, kan inte välja <3

Brukar nån av er prata i sömnen?
hahaha, jaa! Markus mest!

1 kommentar:

Markus sa...

haha du får berätta vad jag säger om du nån gång hör mig prata i sömnen :D