tisdag 12 maj 2009

tjuriga jessica

Vi ska ha lite avslutningsfest med teatern hos Charly om någon vecka, knytkalas. Så mailade jag innan och sa att jag kommer om jag inte blir tjurig. De andra gångerna vi har varit på knytkalas hos henne har jag alltid blivit tjurig av knäppa anledningar.

Som hon skrev i mailet;

"Men du behöver ju inte klä ut dig så då behövs det ingen tjurning;)!Och antagligen så har ingen annan i gruppen blivit kär i mig så det är ingen anledning att tjura heller."

GREAT, ingen anledning att tjura alltså, haha. Let´s party?
Det var längesen jag var tjurig nu, känns skönt. Jag har varit sur, arg, ledsen och besviken men tjurigheten är något helt och den har inte infunnit sig hos mig på ett tag nu som sagt. Men jag gillade min tjurighet, haha, den var ganska rolig ibland. För jag vet exakt hur jag ska göra för att hantera den, men ingen annan i min omgivning kan hantera mig när jag tjurar. Haha, som i Österrike för något år sen tillexempel. Jag och den varma chokladen ... Det var helt sjukt roligt! Alla bara "eh, jaja... men då går vi då om du inte ska dricka din varma choklad..." Hahaha, jag kan fortfarnde skratta åt det.

Äh jag vet inte vart jag skulle komma med detta - att jag har ändrats till en mer glad Jessica? En mer lätthanterlig? Lättförstådd?

Nu ska jag hoppa i säng. Jag har inte pluggat så mycket idag. Har inte haft ork som jag skrev innan. Och det är en hel del jag inte kan, men jag kör på ordbajsande imorgon. Det fungerar alltid! Efter klockan tolv imorgon kommer jag vara världens lyckligaste tills jag inser att jag har en kommunikationsuppsats som ska in på fredag. Men kanskekanske ett litet tag i alla fall!


PUSS & GODNATT !

Inga kommentarer: