onsdag 13 maj 2009

:)

Jag skrev nyss ett långt inlägg, men raderade när jag insåg att det inte gav någonting. Denna veckan har min vardag varit förbannat tråkig och seg och jag känner mig tröttare än någonsin. Jag sover mitt på dagen och jag sover länge på nätterna. Nästa vecka ska jag ändra på det för då är jag fri och ledig och kan göra vad jag vill utan att bekymra mig över skolan! DET ska bli underbart!

Och nu ska jag sova för jag orkar inte vara uppe mer. Och kommunikationen är fortfarande ogjord. Men vet ni? Jag orkar inte bry mig! För jag tar studenten om en månad! Och kommunikation har jag läst i tre år ju, att min uppsats kommer in någon dag sen tror jag är lugnt. Hoppas jag. Annars får jag panikskriva och maila den till Sussie 23:59 på fredag. Det är också en fungerande plan!

Ser ni, allt löser sig! Hoppas nu bara att det går bra imorgon på ikea också. Jag vill så otroligt gärna ha ett jobb där!

GODNATT!

Inga kommentarer: