onsdag 20 maj 2009

min dag!

Jag har varit fullt upptagen hela dagen idag! Började på bilesiktningen imorse, sen vidare till familia, senare frisören och ännu senare stan. PUH! Och det har hänt massa roliga saker idag;

1. På bilbesiktningen imorse så var Ann Wilson också där (hon som är domare i let's dance) och ni skulle ha sett alla gubbarna som jobbade där i verkstaden! Detta var typ det största som kunde hända dem! Hon stod och betalade när vi kom och de som jobbade såg jätteglada ut, helt fåniga. Och sen när hon hade gått så började de skoja med varandra om att "wooow, vilken dag!" och "haha, och du såg inte vem det var förrän du kollade på hennes legitimation". Haha, dem var som småpojkar som för första gången sett ett par bröst, eller nåt.

2. När mamma och jag hade parkerat bilen och var påväg till frisören så möter vi Stefan - en kille som jag känner eftersom han hade hand om ridskolan jag red på innan. Och så hälsade vi, han kramade mig och var sen direkt påväg att krama mamma för han kände igen henne också såklart. Haha, men alltså mammas min, den var oslagbar! Hon kände inte alls igen honom och förstod inte varför han skulle krama henne. Så hon var påväg att sträcka fram handen och hälsa med "Eva" och kaoset som uppstod där var hysteriskt roligt. Sen fick både jag och Stefan förklara vem han var, haha. Alltså jag skrattar fortfarande åt hennes min :).

Vad mer? Det var nåt mer jag skulle skriva som var roligt? Hm, jag har glömt.
I alla fall, idag har jag handlat en jäkla massa. Balskor och balväska är väl "de största grejerna" sen är det bara massa tråkigt och nödvändigt som hårnålar, sånna inlägg man lägger i högklackade skor, inlägg till min bh (hehe), lite krämer och grejer.

Markus hängde med oss hem sen och vi har ätit thaimat, satt upp studsmattan (och hoppat såklart!), varit ute med hundarna och så. Nu ikväll har Sara och jag kollat på "Once were warriors" som jag måste se i psykologin. Åh vad den var bra, men hemsk. Och så åt vi chips och dipp. Ni vet, nytta och nöje på en gång. Great!

Nu ska jag börja analysera filmen och kanske försöka komma någon vart med min förbannade uppsats.
PUSS, hoppas ni har en fin kväll!

Inga kommentarer: