fredag 8 maj 2009

just dance

Första bra dagen på länge! Mhm, har varit helt glad idag och gjort massa saker jag tycker om att göra! Och än är det inte slut! Jag ska på feeest ikväll! Och inte vilken fest som helst, utan min älskadepojkväns 20 års fest! TJOHO, pepp! Dit kommer det folk som jag tycker om en massa så det ska bli najs! Jag är till och med redan färdigfixad, sjukt ovanligt. Men det är jag i alla fall. Funderade ett tag innan på att plugga idé nu, den tiden jag har kvar tills jag ska iväg. Men sen insåg jag att det är ju världens partydödare... Sätta sig och plugga när man har gjort sig skitsnygg och lyssnar på partymusik. Så jag struntade i alla dumma filosofer.
Ikväll ska jag dricka vin! Åh vin vin vin, det var längesen jag drack vin. Hoppas det är ett rikttigt gott vin.

Imorgon ska jag umgås med filosofeles och company, och på kvällen ska jag vara chafför och tjäna some money. Hurray! Hoppas er kväll blir finfin! PUSS!

Inga kommentarer: