tisdag 26 maj 2009

REEEGN :(

OH JÄKLAR VAD DET REGNAR! Jag får panik, balen? Jag sa innan idag att det kan ju inte regna så farligt mycket, både vi och våra frisyrer överlever nog. ÖH, jag tvekar som det ser ut nu. Det är ju regndroppar som gör ont av att få i huvudet bara, och man blir plaskblöt. Och vad kallt det kommer att bli ...

Jag har pluggat företag nu i någon timme. Mitt sista prov i gymnasiet och jag har noll motivation. Jag kommer nog faila ganska rejält. Tur att jag gör det lilla provet iaf. Ska läsa det en gång till snart, så fort jag har kokat mig en kopp te och tagit på en mysig tröja. För det känns ju som höst.

Imorgon är det skola i någon timme mitt på dagen, väldigt kort dag. Sen har jag lite ärenden att fixa på stan innan vi ska (förhoppningsvis) få våra studentmössor. Jag börjar gråta om jag inte får min, eller om det är något fel på den. HATAR fashion&friends.

Nu ska jag som sagt koka te, plugga och leta resa till solen!
PUSS

Inga kommentarer: