fredag 22 maj 2009

födelsedagsfirande

SNART BAL :) Det känns så nära (och det är ju faktiskt nära) nu när man har fått hem klänningen och testat den med skor, väska och smycken. Jag kände mig så fin i den! Och halsbandet var i helt rätt färg, GREAT!

Vi ska fira mig ikväll, för jag fyller faktiskt 19 på måndag. Men det känns inte riktigt som det.. Mitt år som artonåring är redan över? Jisses. Nitton är nog världens tråkigaste ålder, men man kan ju inte precis låta bli att fylla år! Ska som sagt fira med släkten ikväll och sen ska vi i familjen ut och äta på måndag, är det tänkt.

Ska väl snart gå ner och hjälpa till lite med att förbereda inför kvällen. Försöker få tag på farmor också, för Markus och jag hade tänkt sticka dit och hjälpa henne med hennes tv och fjärrkontroll. Men hon svarar icke!

Ha en fin fredag people!
PUSS

Inga kommentarer: