söndag 3 maj 2009

söndag.

Hallihallå!

Har varit och jobbat lite nu på förmiddagen, på Stattenahemmet. Imorgon blir det jobb på Fairflex. Och nu är det dags för lunch. Jag är sugen på en knäckemacka (eller två) med avocado på, smaskens. Annars idag så ska jag fixa klart min kreativa uppgift. Någon i alfa som vet när den är till? Imorgon? Sen ska jag försöka städa, fast det kommer aldrig att hända. Och senare ikväll kommer min moster och hennes man och grillar med oss och ännu senare ska jag, Elle, Markus och massa ekebyare spela laserdome. Ska bli kul men jag suger på det, kommer alltid sist. Precis som jag suger på monopol vilket vi spelade nu med gamlingarna ...
Wellwell, man kan ju inte vara bra på allt?

Så ser min dag ut, ganska seg känns det som. Jag vill reeesa, och göra något kul. Ta studenten och slippa skolan. Fy tusan vad jag längtar!
Gårkvällen var förresten riktigt mysig! Grillning hos Annica först med massa god mat och fina vänner och sen en sväng på gröningen med Elle och Johanna, och tillsist hamnade jag och Elle på Mezo med bland annat Jocke. Treevligt minsann, och så otroligt skönt att bara chilla. Var hemma vid halv ett och sen somnade jag sött.

PUSS

Inga kommentarer: