söndag 31 maj 2009

söndag.

Jag avslutade den här fina helgen och denna soliga söndag med att gå en härlig promenad nere vid gröningen och fria bad tillsammans med Markus. Vi åt glass och njöt av vädret! Och planerade inför Kreta såklart. Det ska bli så jäkla underbart!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Har inte riktigt sovit ut ordentligt på länge så jag går runt och är trött hela tiden. Tog en liten powernap på solstolen i trädgården innan också, det var skönt!

Imorgon ska jag till skolan tror jag. Vet inte varför dock, för vi har inget att göra och vet inte ens om vi har några lektioner. Men jag sticker dit och njuter av mina sista veckor i gymnasiet! Sen ska jag jobba och fixa pass, och senare på kvällen till Charly för en liten avslutningsfest med teatern. Kan nog bli bra!

PUSS PÅ ER :*

Inga kommentarer: