måndag 11 maj 2009

hata idé.

Ah alltså detta tar död på mig. Mitt huvud är så sjukt tungt och segt och mina axlar och min rygg värker av att bara ha suttit i samma position hela dagen. Jag kom hem klockan halv elva, och nästan ända sedan dess har jag pluggat idé. Mer eller mindre effektivt såklart, men nu de senaste timmarna har det varit jäkligt effektivt och allt som snurrar i huvudet är olika filosofer och en jäkla massa begrepp och citat. Och det värsta av allt är att jag har en sånhär dag kvar, för imorgon kommer bli lika - om inte ännu mer - effektiv. Och sen på onsdag ska vi sitta i fem jävla timmar.

FY TUSAN VAD JAG ÄR TRÖTT NU. Jag vill bara sova. Sova sova sova sooova! Vilken jäkla dag alltså. Den har tagit kol på mig..

Måste fortsätta ... ska sitta till elva i alla fall, sen ska jag belöna mig själv med ett avsnitt sex and the city om jag orkar hålla mig vaken!

PUSS

2 kommentarer:

markus sa...

heja heja heja! <3

Linnéa magnifik. sa...

Jag hejar också! Du fixart :D!