fredag 1 maj 2009

!

Ojojoj, vad jag är trött. Jag vill sooova. Men helst vill jag hålla mig vaken till halv fyra och tvinga hit Markus efter jobb för jag känner verkligen inte för att sova ensam idag. Åt jättegod grillad mat på altanen innan och sen myste jag och Markus framför tv:n ett tag. Men sen var han tvungen att sticka iväg till jobb. Fan vad snygg han var i sina jobbkläder, förresten. My love <3

Planerna för imorgon är att plugga lite, klippa gräset hos mormor, njuta av vädret, till Emma på middag och sen Mezo med Elle på kvällen! Låter helt perfekt enligt mig! Mitt rum är städat lite nu men sladden till mobilen är fortfarande inte hittad, typiskt! Usch vad tradigt inlägg..
Vad kan man göra för att hålla sig vaken??


PUSS

1 kommentar:

Markus sa...

det var knappt jag lyckades hålla mig vaken på jobb! :*