onsdag 13 maj 2009

En sak till bara ...

JAG ÄR SÅ HIMLA KÄR!

Verkligen. Jag har aldrig haft så mycket fjärilar i min mage, och aldrig blivit så varm i hela kroppen bara av att tänka på min fina Markus. Och forfarande efter sexton månader är jag fortfarande kär. Och jag älskar att vara kär. För det är en underbar känsla sålänge kärleken är besvarad och det är min. Jag älskar att ha någon som jag vet alltid finns där för mig och stöttar mig. Han är min klippa (hur klytchigt det än låter), den jag bollar mina problem med, delar min gläjde med, lutar mig tillbaka på och lever mitt liv tillsammans med. Vi är ett par - vi är ett team. Vi vet var vi har varandra och det är en av de skönaste känslorna som finns. Jag vet hur han tänker, reagerar och gör olika saker, och han vet det om mig. Han vet hur han ska hantera mig, och det är det inte många som gör. Jag har släppt Markus in på livet, och det gör jag inte med många.

Fan vad kärlek är svårt att uttrycka i ord.
Det är en så himla stor känsla!
Jag älskar dig Markus! <3

Och jag skickar en PUSS till dig och hoppas du blir frisk snart!

1 kommentar:

markus sa...

Ååh, du är så himla bra! Allt stämmer in precis! ÄLSKAR DIG <3