tisdag 7 april 2009

blö

Ibland älskar jag att sitta hemma och slappa och bara gosa ner mig med en kopp te eller en bra film eller något sånt. Men idag är inte en sån dag. Sitter här och vill helst av allt ut och göra något - aktivera mig istället för att sitta här och dega. Men jag är helt enkelt för lat för att ta tag i det. Jag orkar inte ringa nån, jag orkar inte ta ut hundarna, jag orkar inte det och det och det. Lat helt enkelt, och inte riktigt komfortabel med läget. Så typiskt.

Så vad blir det att jag gör ikväll? Någon som har ett bra tips på vad man kan göra en sånhär kväll? Hm.... jag kanske ska ta och göra ett litet mysigt hemma-spa? Ta hand om fötter, händer, naglar, ansikte och sådär ni vet. Fotbad, ansiktsmask och så... Eller så kan jag helt enkelt nöja mig med att glo på film. Vi får väl se!

Inga kommentarer: