söndag 12 april 2009

söndag.

Gäääsp! Vaknade nyss efter cirka 1,5 timmes sömn. Det är farligt skönt att sova. Jag lovade mig innan jag la mig ner att det skulle bli max 45 minuter, men som det kan gå. Känner mig lite piggare nu i alla fall och det är väl tur det för ikväll är det kalas. Lisa har skvallrat om att det kommer bli "helt sjukt god mat" så det ser jag minsann fram emot.
Innan vi ska dit, och fira Tomas/påsken så ska jag hinna med att duscha och fixa mig, samt hämta hit Markus som också ska med. Och under hela den tiden som jag sov var det egentligen tänkt att jag skulle städa, but no. Får väl ta det i ett annat liv eller något, för jag tycks aldrig hinna med det i detta.

I förmiddags var jag och jobbade hos mina gamlingar och det var trevligt. Vi satt ute på balkongen, vi spelade en massa uno och smpratade. Tiden gick fort och efteråt körde jag Emelie hem. Hon var lite rädd och litade inte på att jag kunde köra, men visst kunde jag det och hon kom hem oskadd!

Nu ska jag ta och busa med Zäta lite innan jag hoppar in i duschen! Vi höööörs!
PUSS

2 kommentarer:

Markus sa...

hade du inte sovit så hade du kanske hunnit ;)

Markus sa...

hunnit städa rummet menade jag