fredag 10 april 2009

sool

Vaknade ganska sent idag och fick lite ångest efter gårdagens krängande så jag tog på mig mina skönaste kläder och solbrillorna och så promenerade jag hem till Markus och överraskade honom! Det var ganska kul, men ganska snart begav jag mig hemåt igen (denna gång med buss) och jag och Sara åt lunch ute på altanen! Så himla härligt väder det har varit det här lovet alltså, underbart! Och just det, det kom fyra små söta påskkärringar hit också som sjöng en sång för oss och var allmänt gulliga. De sjöng en sång för "annars säger mamma att vi tigger", haha aw.

Jag insåg nyss att jag börjar få brottom, ska iväg så himla tidigt till Emelie ikväll eftersom hon bor i Lerberget och vi ska hinna både äta och bli fulla innan vi tar oss till stan och Cardinal. (Någon som vet exakt hur mycket det kostar att komma in där förresten?) Så strax ska jag faktiskt gå och duscha och sen fixa ihop maten jag ska ha med till knytkalaset, och sen sminka mig och hitta kläder. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, som vanligt. Men det löser väl sig förhoppningsvis!

PUSS

Inga kommentarer: