söndag 26 april 2009

helgen.

Vilken fin helg! Igår stack jag ner på stan och mötte upp min fina Markus. Vi köpte glass och satte oss på trädäcket på gröningen och bara njöt av vädret. Riktigt mycket folk ute - överallt i stan! Senare gick vi en sväng på stan och ännu senare mötte vi upp Fille och Omar och gick och käkade på Subway, yummie. På kvällen körde jag, Markus och Tommy till Ekeby där det bjöds på grillat och trevligt sällskap. Och jobbiga småungar, haha. Markus blev deras favorit så han hade dem efter sig hela kvällen! Vi sov hos Nina och Andreas (Markus syrra + pojkvän) och imorse blev det en tidig frukost innan jag körde oss tillbaka till Helsingborg. Jag jobbade hos mina gamlingar och det var väl helt OK, i guess. Var hemma ett tag innan vi tog bilen, och pappa och Sara tog motorcyklen och körde till Sofierokiosken <3. Åt glass i solen och sen körde Markus och jag ner till stranden i Laröd och gick en lång härlig runda med hundarna. Helt fantastiskt väder ju, älskar det! När vi kom hem hit så sov jag lite innan Markus väckte mig och det var dags för honom att träna. Nu sitter jag här, trött som fan och hungrig också. Hoppas det blir något gott till middag!

FIN HELG, alltså! Och vi har studiedag imorgon, så är ledig en dag till. Dock ska jag spela teater hela dagen så det blir ingen sovmorgon eller så för mig. Men en film med min man vill jag hinna med ikväll, trots tidigt uppgång imorgon bitti.

PUSS PÅ ER ALLA FINISAR, hoppas helgen har varit bra!

Inga kommentarer: