måndag 6 april 2009

looov

Ooops, det är solens fel att jag inte hunnit att blogga idag...
Vad har jag hittat på istället? Jo jag började dagen (klockan nio) med att cykla till Ramlösa station för att möta upp mina fina vänner Elle och Michaela och tillsammans cyklade vi ner till Råå och tränade teater i några timmar. Det gick fint, men när vi cyklade hem igen var vi alla överens om att tårarna hade varit nära under en scen. Det var så jäkla känslosamt och att "spela ledsen" var inget problem. Såklart drogs tankarna till vår fina Malin som inte längre finns med oss och det känns otroligt tungt. Fan också.

När jag kommit hem (cyklade hem i t-shirt!!) så kom Markus också hit och sen stack vi ut och sprang en runda! Ah, alltså fy. Fel inställning och fel omständigheter gjorde att jag inte pallade speciellt mycket och Markus fick springa klart själv. Helt oväntat träffade jag Niklas i dalen när jag såg som jävligast ut ...svettig och som en tomat i huvudet. Menmen..
Efter en skön dusch fixade vi ihop lite fika som vi myste (mös?) med på min älskade balkong. Loveli! Vad har vi mer gjort idag... jo vi har kört till elgiganten, haha, och varit på brunnen för att hyra film. Käkade thaimat och sen såg vi då filmen som hette "Låt den rätte komma in". En svensk, faktiskt skitbra och läskigt, vampyrfilm. Jag gillade den riktigt mycket!
Nu segar vi och funderar på att gå ut en runda i vårkvällen!

PUSS

Inga kommentarer: