tisdag 14 april 2009

run away

Idag har jag (för typ hundrafemtiotredje gången) bestämt att "jag ska ta tag i mitt liv", typ. Så jag tog mig i kragen och sprang en runda nu precis - inte långt och inte snabbt, men ändå jag sprang och bara det är ett framsteg. Jag har aldrig varit en person som bryr mig speciellt mycket om att ha "den perfekta kroppen" och fast jag aldrig har varit helt nöjd med mig själv har jag tänkt att det får fan duga. Jag är inte smal och inte vältränad, men det är jag. Men nu på senaste känner jag att jag har ätit alldeles för mycket skit och inte rört mig mer än till och från bussen, ungefär. Så jag ska försöka träna lite mer i alla fall. Sprang som sagt idag, cykla till och från teatern imorgon (förhoppnigsvis) och boxas lite på torsdag. Det är denna veckan, sen nästa vecka får vi se. En vecka i taget.

It feels good!

Inga kommentarer: