torsdag 2 april 2009

VÅR

DET ÄR VÅR!
Vet inte hur många gånger jag har sagt det men nu verkar det ju faktiskt som om den kommer att stanna. Och det är en en riktigt härlig vårdag minsann - varmt och skönt och SOL!
Markus och jag tog med oss hundarna på en promenad och stannade dessutom till i kiosken och köpte glass! Det är i alla fall vårigt enligt mig!

Trots solen har jag varit lite nere idag. Jag är så himla trött och orklös hela tiden så ingenting blir roligt. Och det känns inte alls bra, så vad som ska bli riktigt skönt är att jag bara har två lektioner kvar innan det är påsklov! Föregagsekonomi och religion imorgon förmiddag, sen är det looov! Otroligt passande!

Hörde rykten från den andra trean på skolan som sa att provet i företag är riktigt svårt, fan fan fan. Jag orkar inte. Och att det nästan bara var räkneuppgifter. TUSAN OCKSÅ! Så jag ska nog faktiskt ta och sätta igång med det nu. Tyvärr!

Njut av våren, PUSS!

Inga kommentarer: