fredag 3 april 2009

(:

Vilken dag, vilken dag - vilken helt fantastisk dag det är idag! Jag mår så bra!

Skolan är avklarad och nu är det påsklov, även om skolan innehöll både en redovisning och ett sjukt svårt prov så var humöret på topp eftersom ledigheten väntade! Vi åt några goda bullar som Campeon bjöd på och sedan stack jag, Elin, Katarina och Sigrid ner en runda på stan! Jag hittade en söt tröja och ett par trosor som hoppar rakt in i min garderob! Lite senare mötte jag upp Lisa, och även Stoffe, och vi handlade en födelsedagspresent inför imorgon. Blir nog bra! Efter ett tags umgänge med dem två träffade jag Markus och jag köpte mig en kall cola och sen satte vi oss på gräset i stadsparken tillsammans med alla andra solälskare. Det var så himla mysigt! Man kan ju vara ute i bara t-shirt nu och det finns inget bättre än dessa allra första vårdagarna! Njöt av solen och varandras sällskap ett bra tag innan jag tog bussen hem och fortsatte solandet på altanen. Och nu sitter jag här, men ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig till Emma på tjejmiddag! Ska bli kul och vi ska laga mat tillsammans allihopa, hoppas det blir gott! Sen vet jag inte om vi stannar där eller det blir utgång, vi får väl se helt enkelt!

Som sagt, en helt fantastisk dag och jag älskar livet just idag!
PUSS

Inga kommentarer: