torsdag 2 april 2009

listor är bäst när man är uttråkad!

Var kommer du ifrån? - Helsingborg
Heter? - Jessica

Hur gammal är du? - 18
När fyller du år? - 25 maj
Tycker du om någon just nu? - OM jag gör!
Jag samlar på? - minnen
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Ringer du när du är arg/ledsen? - Markus <3
Vilken tid gick du upp idag? - 06.15
Har du sovit i din egna säng inatt? - jaa
Har du sovit ensam inatt? - yes
Har du strumpor på dig nu? - mm
Hur svarar du i telefon? -"Hej det är Jessica"
Vad ska du göra ikväll? - Sova snart!
Vad ska du göra imorgon? - Skola, stan, tjejmiddag!
Var vill du bo när du blir stor? - Ett varmt land, med nära till sol och bad, men ändå en relativt stor stad.
Vad vill du bli när du blir stor? - Riiiik
Är det okej att gråta? - Absolut
När grät du senast? - Igår
Vilken årstid tycker du bäst om? - Våren
Laddar du ner musik och filmer från internet? - Japp
Skulle du göra om du vann en miljon? - RESA!
Bär du glasögon eller linser? - Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Naaj
har du hål öronen? - Jaa
Har du tatuering? - nepp
Vill du gifta dig? - Jaa
Vill du ha barn? - Ja
Solar du ofta? - Nä det tycker jag inte.
Är du bra på att laga mat? - Kan jag inte riktigt påstå :p
Gillar du att dansa? - Yees, det är kul!
Hur vig är du? - Inte vig alls.
Vilken är din favoritglass? - Nån magnum glass, och Ben & Jerrys såklart.
Tror du på ett liv efter döden? - nej, eller jag vet inte.
Bor dina föräldrar tillsammans? - Ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Beror på, var alltid morgonmänniska innan men nu är jag trött mest hela tiden!
Vilka hårfärger har du haft? - Jadu.. min naturliga, brunt, blondt och rött.
Är du beroende av något? - kärlek och vänskap? och min mobil och min dator.
Röker du? nix
Senaste låten du hörde? - stronger than jesus - a camp
Brukar du bädda sängen? - väldigt sällan
Har du kysst någon under den senaste veckan? - jadå!
Vad var det senaste du sa? - "vet inte" till mammi
Vem kramade du senast? - Markus
Saknar du någon nu? - jaaaaa!
Hur mycket pengar har du på din mobil? - har abonnemang
Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Ja
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - min klass och min pappa och min pojkvän
Hur lång är du? - 175 typ.
Vilken är den senaste filmen du sett? - "Slumdog millionare"
Hur löd ditt senaste sms? - "Tänker på dig, hoppas du har kul <3".
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - smsar mest men gillar att ringas också!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta.
När såg du senast din mamma? För några minuter sen.
Icke godkänt i något ämne? - nejnejnej
Mvg i något? - jajaja
När vaknade du idag? - 06.15
Vilken är din favoritplats? - MIN säng!
Vilken plats föredrar du minst? - eh.. en mörk och läskig skog?
Vart tror du att du befinner dig om tio år? - I ett varmt och skönt land.
Hur stor är din säng? - 120 cm bred minsann!
Vad sover du i? - trosor
Hur många kuddar har du i sängen? - sju tror jag.
Var har du bott/bor? - Här i detta huset, alltid!
Tycker du om kinamat? - Jaadå
Tycker du om kaffe? - nej fy
Vad dricker du helst till frukost? - c-vitamin :p
Kan du spela poker? - nej inte precis..
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - aa
Kan du några andra språk än svenska? - yes
Har du någonsin åkt ambulans? - naj
Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet :)
Vad spenderar du helst pengar på? - Resor
Äger du dyrbara smycken? - Hm jaa.
Kan du rulla med tungan? - jadå!
Vem är den roligaste människan du känner? - haha oj, det finns många.
Vad har du för ringsignal? - Keane - atlantic
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Jadå, hela vinden är full-
Vad har du närmast dig just nu som är rött? - en penna
Kan du byta olja på bilen? - Borde kunna det i alla fall, men jo ja det kan jag nog. Eller kanske inte..
Vilken var den senaste boken du läste? - kan inte komma ihåg..
Dansar du i bilen? - haha jaa när jag är ensam :D
När var du i kyrkan senast? - i måndags när vi tränade teater, fast i själva kyrkan var på malins begravning.
Har du någon piercing? - naj
Har du provat droger? - nepp
Har du pojkvän/flickvän? - YES.
Har du ett bra sexliv? - jaaaa minsann.
Vad är ditt mobil nummer? - hemlis.
Har du några syskon? - sara min lillasyster

Inga kommentarer: